Friday, August 20, 2010

out alone!

owhh sgt penat,,baru pulang dari kuar berjalan,,
alone,huu yes alone!
actually bkn niat nk gi kuarr sorang2 pown,,
nk ajakk rumate die kuarr,,smpai laa x balikk agi,,sonokk sgt lar tuhh berdating,,hmm
nkk ajakk mmber lain die xmo kuar,,
nk ajakk big bro?? owhhh,,xmo larr mnyusahhkan beliauu,,
boipren pown xde nk dipaksa2 pergi,,
disebabkan ati yg melonjakk2 mau keluar juga,,
maka pergilahh keluar sendirian,,huuu
sudahh slmat pulang pown,,
hmm,,xde watpe sgt pown,,just jalan2 pusing2 times square cuci mata,,
mcm bese larr nafsu mmbeli tu melonjakk2,,ditmbahh dgn perkataan sale n discount kann,,
tpi nsb bekk mmpu dikawal,,beli mende2 yg tertulis dlm senarai jerr,,
konon2 berniat nk beli wages ngn bag lar kan,,,
sume kedai kasut ngn bag aku masukk,,tpi xbeli pown,,sbb xde yg mencuri hati,,heee,,,
tghh syokk2 berjalan tgk kiri knan tbe2 adalahh sorang mkcikk promoter nie terpa aku,,
promoter krim depo snow tuhh,,dh lar dtg2 terus celet krim tuhh kat tgn aku,,
haisshh xdpt pulakk nk lari,,tggu je larr kejap smntara die demo ngn bebel2
smbil bersihkan krim kat tgn tuhh,,(bkn faham pown),,dh settle ingat nkk terus blahh jer kan,,
skali blehh plakk di tepekk krim tuhh kat muka aku,,makkkcikkkkkk!!
haisshhh larr,,nk marahhh sdg pose,,sbr je larrr,,,
mkcikk kate xde effect yerr abes sdahh muka saya gatal2,,tu bkn effect ke??dushh3
after dah penat berjalan smpai xtau nk beli apa dahh,,aku lepakk kedai buku,,
mcm bese larrrr,,kat mane lagi tmpat lepakk yg best kan,,
dukk je larr baca buku smntara tunggu waktu berbuka,,
agakk2 dh nk mgrib tuhh aku gerakk pegi surau,,knon2 bernggpn nk pegi solat dulu baru pegi kn buka,,
agipown dah bwk bekal kurma free dpt kat kmpus tadi,,
musti xramai org kat surau tuhhh sbb dorang pegi berbuka dulu,,
cehhh nmpaknyerr bkn aku sorang jer yg berpikiran mcm tuhhh,,
smpai2 dah penuh dah surau,,nsb bekk ada ruang utkk aku yg kecikk molekk nie,,
huuu,,mase naikk lif pegi surau tu bersama2 dgn sekumpulan budakk2,,cam bdkk skolahh agi jerr,,
dorang tnyerr foodcourt kat mane,,cara dorang tnyerr aku mcm aku nie budakkk2 pulakkk,,
musti dorang ingat aku nie budakk2 skolahh yg cumel,,harharhar
afterr solat magrib ingt nk beli roti jerr,,tpi ble pk2 balikk rase x cukop larrr,,
so,,cari larr tmpat mkn,,,nk mkn kfc mustii dahh full jadi mkn kat marrybrown jerr,,
tu pon nsb bekk ada satu jerr place sbb org yg dukk b4 tuhh dah sudahh,,
rezeki aku larrr,,,heeee
mase nghh mkn kat ctu,,adalahh ankk2 pak arab nie,,sbukk jer lari2 main2 dekat2 ngn meja aku,,
pastu pndang aku mcm nk ckp2,,musti dorang ingatt aku nie sedara mara dorang kann,,,muka ala2 hahahaha
afterr selesai mkn terus gerakk balikk,,
sbb aripown dahh mlm ngn berseorangan lagi ditmbahh dgn org yg merisaukan diri ini sohh balikk cepat,,
tq shahmim kerana mengkhuatirkan saya,,syg juga kamu padaku,,hehehehe ;p
dlm bas masa balikk ngntukk giler rasa terus tertido,,
terjaga sbb driverr tuhh belokk extreme sgt smpai terhantukk aku kat cermin,,sakitt tau!
dh smpai bilikk terus update blog,,heeeee


owhhh,,tidakk berbelanja sbykk ini,, ;D

4 comments:

IsmailAr said...

huhuhu.. emma kaki shopping~

hikmah128 said...

shoping bleh ilang stress..yeke??
hahaha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jimat dik nak raya ni

hikmah128 said...

hihihi,,baikk! akan berjimat cermat,, ;)