Wednesday, August 18, 2010

kasut

semlam afterr berbuka beramai2 bersama classmate di KFC,,
singgah jap kat WWM sbb nk cari brg keperluan sket,,
dismping nkk mmbank in wet topup yg sgt cpt abes tuhh,,
sgt x terpk pown nk mmbeli kasut ini,,
actually aku nk cari wages sepasang,,
tapi terbeli kasut yg begini pula,,xminat senanyerr kasut begini,,
tpi mase disarungkan kat kaki nie terasa sgt comel pulakk,,
n mmbuatkan aku jatuh hati pada kasut ini,,,
aku nie dh lar cerewet bab2 mmbeli kasut,,
bkn sng nk cari yg bolehh buat aku rase betul2 nk beli,,heeee
atas sokongan rakan2 dan twran harga yg berpatutan,,
aku pown mmbelinyerrr,,,RM12.00 jerrr,,
70% dari harga sebenarr,,huuu

*kate deqna - "makinn xmatang ko pakai pakai kasut nie,,lagi nmpak mcm kanak2",,,betul ke???
*kate cashierr - "tgkk rm12 jerr,,untung sape yg kaki kecik,,lawa kot kasut nie",,,berbunga2,,, ;D

tggal saiz aku jerr,, ;D

No comments: