Friday, August 27, 2010

kisahh bazar,,

okehh smlm adalahh hari ke 16 berpose,,,
jadi seperti kebiasaannyerr lar nk buka beli mknn kan bazar,,
actually mule2 nk gi bazar tasik ngn cika jerr sbb deqna bersama dgn yg tersyg,,
aku teringin nk mkn ayam percik plus air kelapa,,
mase nk kuar tetibe terserempak ngn qiqy n bella yg nk pegi bazar jugakk,,
dorang ajak join kita pown ikot larr,,
tapi dorang pown xtau nk pegi bazar mana,,mula2 nk pegi kat setiawangsa,,
tapi rase nk ke bazar tmpat lain,,
jadi wat keputusan pegi bazar wangsa maju,,yg dekat2 ngn jusco tuhh,,
smpai2 aku mula lar operasi mencari air kelapa dan ayam percikk,,huuu
 
air kelapa,,
ayam percikk,,nyum2
nk dijadikan cite mase aku cbukk nk beli air kat satu gerai nie,,
tbe2 ada sorang budakk dlm area2 drjah 2 drjah 3 xpasal2 pelukk aku,,
apa lagi terkejut beruk lar aku kan,,
dalam ati aku budakk nie musti salah org ingat aku kakak die,,(nk kate mak aku muda lagi lar!)
pastu takk pasal2 panggil aku sayang,,owhh goshh! bdk kecik nie dh kenapa,,blur kejap kat ctu,,
pastu tbe2 ada lar sorang wanita ni dtg panggil n tarikk budakk tuhh,,
mgkin makk die kot,,pastu die kate budakk kecikk nie mmg suka syg2 kat orang,,
aku pown angguk2 je larrr,,tapi yg xblehh blah nyerr dak nie dh peluk aku xnakk lepas kan,,
puas mak die tarikk2 pujukk,,last2 abg die cubit die smbil ckp "jgn nk wat perangai eahh,," dlm suara yg pelan tapi masihh mmpu ditangkap olehh telinga aku,,,huuuu aku rasa bdk nie mmg ada mslahh lar,,
pervert ke ape dak nie,,whatt the??? hahahahaha
xmo dtg gerai dia lagi!!!! 


*nsb bek dpt jugak air kelapa ngn ayam percikk,,tapi air kelapa die xbest sbb die wat air kelapa pandan,,aku nk yg ori! ;(       
owhh ya! dak kecikk tuhh ank tokey gerai air tu kot,,hmmmm~ (- -")

3 comments:

Nazrul Montolivo said...

wakaka.. sudah ada peminat upanya

Nazrul Montolivo said...

wakaka.. sudah ada peminat upanya

hikmah128 said...

yewwwww,,peminat lar sgt,,hahaha
kecikk2 agi dh suke pelukk2 org x pepasal,,
besar kang ntah ape jadi,,ishhh3 hahaha