Sunday, August 22, 2010

budak nakal part 1

saje kebusanan smntara menunggu mood study,,
nk berkongsi story sket,,mengimbau kngn lame,,heee
masa kecik2 dulu,
aku mmg sorang budak yg sgt degil,,keras kepala thp kaw2 larr,,
klo nk dicerita tntg kejahatan aku mase bdk2 mmg sgt lar byk,,
dulu aku paling xsuke org cari pasal ngn aku,,
wat salah sket aku balas kaw2 punyerr,,lntakk ko larr yerr,,sape soh cari pasal!
antara kisah kejahatan aku nie,,
aku mmg dari dulu terkenal kecik n comel jerr,,
so klo nk beratur time perhimpunan musti kene dukk dpan,,bangga woo duk depan,,
tpi slalu aku dukk line kedua sbb penolong yg kne duk dpn
lagi pown penolong aku tu agi rendang dari aku,,so xpelahh,,
nk dijadikan citer ada lar sorng minah nie ( aku mmg nympah )
tbe2 jer nk beratur dpn aku,,
cehh aku xbagi larr kan,,sibukk jer nk amekk takhta aku,,
dah lar die tinggi sket dari aku,,so kne lar duk blkng,,
tpi xnk nglah gak nk jugak rebut2 tmpat aku tuhh,,,ati dah stat panas lar,,
nk soh penolong bertindak knon2nyerr tpi pnolong tuh leh lak back up die,,
sbb die dh ngendeng2 kat penolong tuhh awal,,ati yg panas tuu mkin panas larr kann,,

u make me hot!
 so otakk pown berputar ligat berpk cane lar aku nk bagi pengajaran kat minahh nie,,
puas aku berpk smpai x fokus kelas,,hehehehe 
kebetulan aritu ada subjek yg kne keluar dari kelas,,
kne pegi mkmal bahsa kot ( xingat lak )
so mase balik dari kelas tuhh aku cepat2 balikk sbb aku dah tau nk buat apa,,,
masukk kelass! line clear sbb aku org first yg smpai,
,segera aku jalankan dendam aku yg terpendam tuhh,,,
aku bukakk beg budakk tuhhh,,kuarkan sume buku2 dia
pastu aku sepahhkan kat lantai kelas tuhhh,,pastu aku terbalikkan kusi die ngn beg2 die
ltkk kat tghh2 kelas jauh dari meja die,,,
buku2 die aku sepahkan stat dri meja die smpai ke kusi die yg trbalikk tuhh,,
ala2 domino yg dh dijatuhhkan tuhh,,

lebihh kurang camnie larr aku letakk,,tpi xde lahh sekemas nie,,sepahh2 larr,,heee
setelah berpuas ati ngn hasil kerja aku,,
aku pown dukk tmpat aku ngn wat muka innocent knon2 xtau ape2,,heeee
bila minah tuh masukk kelas terus berubahh muka die,,
tgkk beg kesayangan die dihuru harakan olehh aku,,
bdkk2 lain pown xtau nk kate ape,,hnya mmpu mndang dgn sayu jerr,,heeeee
muka die mmg sgt bengang giler mase die mengutip buku2 yg bertaburan tuhh,,
sdgkan aku dlm hati ketawa keriangan smbil berkata 
" padan muka ko! cari pasal lagi,,puas ati aku! "
mulut tersenyum bangga,, ;)

senyum penuh kepuasan

* siyes aku masihh ingat nama minahh nie,,tpi xnk lar mention kat cnie,,watnyerr tbe2 die terbaca kan,,ahakkkzzzz

6 comments:

IsmailAr said...

adeh... camtu je care balas dendam~~ hahaha.. memang inesen abeh la emma ^^

len kali cube patahkan kerusi die ker.. biar mase die duduk tu jatuh menonggeng... hak3..

ish.. ajar org buat jahat lak... xbaik buat gitu~

hikmah128 said...

hahaha,,mase tuhh baru darjahh 3,,
idea cmnie dh kire advanced larr,,
;D ;p

~dekna lalala~ said...

ha....
kantoi sudah...
dlm diam2 nakal gak die ni....
takut tu nak cari pasal dgn awk..
huhuhu....
tp bgos gak bdk tu kena mcm tu dgn awk...
bg sikit pengajaran....
btw...
padan la dgn muke die....
hahahahaha.....

hikmah128 said...

hahahaha,,
zaman budakk2,,
dahh besar xwat dahh,,
dah insaf,,heee ;D

corat coret said...

dasyat arr ko...ganas giler..hahaha

hikmah128 said...

hahaha,,ganass sket2 jerr,,
otai hahaha