Thursday, July 5, 2012

BFF Bestfriend forever ♥

hai. lama aku pk ape nak update dkt sini. cuti ni duk umah saje. so takde ape yg menarik utk dibebelkan disini. tunggulah pas aku balic dari program tintec kat ganu nanti, mesti byk menda nk citer. kekeke topik arini? bestfriend forever, yes bestfriend forever. aku rase sume org pown ada kawan yg merupakan bff ever n ever kan. so kat cni aku nak ckp pasal salah sorang bff aku. :)

she is my bestfriend since my secondary school. die sorang je kawan aku dari skolah rendah yg keep close ngn aku sampai sekarang. hehehe so no wonder lah die bff aku kann. heeee actually aku dah lame kot tak jumpe die. walaupun sama-sama duk PG. yelah aku belajar, die pulak bekerja. nk tunggu weekend aku balik baru leh jumpa. tapi masalahnyer kalo aku balik weekend pown tak sempat nk jumpa. heeee kena tunggu cuti panjang jugakk. then, last sunday dapat jugak aku hang out dgn die setelah beberapa lama. memandangkan die dah bekerja kan, sume die nk belanje. segan i. haha actually die nk ajk aku kuar lagi but aku ada tintec pulakk kan. next lah tunggu kuar berbuka sesame time Ramadhan nanti. hehehe :D

KFC Flaming Crunchy. nyummy >.<

syok sgt berjalan sampai lupa nk amek gambar together. dah balik baru amek. so agak comot disituu. kekeke (aku tak gelap ok, die yg putih) XD

supposed nak beli cincin yg sama, but cincin yg suit ngn aku, tak suit pulakk dgn dia, same goes to her, so terpakse amek yg different but we both have one :)

my bff Amy ♥ hello pretty! >.<



No comments: