Friday, July 27, 2012

Tintec T-test '12

halu halu. hai. pos tertunda. akhirnya ada juga mase nak update disini. dah dkt dua minggu program tintec nie berlalu. best! bkn best sbb ape. best sbb dapat family angkat yg best. hehe kalo ikotkan aktiviti yg dijalankan, aku rase xsume aktiviti aku join. kekeke plg best fixie ngn sukaneka jer. itupown yg aku fully involved. lain lain takde. haha aku excited pegi tintec ni bukan sbb ape, sbb dia buat kat Terengganu jer. actually aku mmg dah lame teringin nak pegi Terengganu. cuma takde alasan jer nak ke sane. hehe lagi satu, Terengganu lah satu-satunyer negeri kat semenanjung yg aku belom pernah jejak. sbb tu lah excited. hehe

memandangkan aku masuk under KSR. so aku join aktiviti berkaitan sukan jer. mula-mula konvoi fixie. actually aku nk naik fixie, tpi tetiba fixie tak cukop pulak. last last aku naik motor. tapi aku tgk bdk naik motor lagi ramai dari naik fixie. kekeke after that kena handle explorace pulak. mcm2 ragam. tapi org kampung paling sempoi. enjoy jer. mlm pulak ada malam kebudayaan. kitorang kena buat persembahan. budak KSR buat muzikal pentomen aci aci bukak pintu. aku ngn dell pegang watak penting. jadi pintu. haha tpi not bad juga lah persembahan tuh.

family aku best. suka bawak jalan. aku dpt sama family dgn nana. nasib org dah kenal. :D ari first dorang bawak kitorang pegi makan nasi dagang, pastu pegi jalan area pasar payang. ari kedua pulak, bawak pegi mkn kat kedai air gelas besar. kat sini aku try rasa mkn laksa Terengganu. sedap!! mase kat sini, aku makan masakan Terengganu jer. aku plg suka bubur lambuk. sedap gilerrr. bertambah2 aku makan. tapi aku tak minat rojak kateh. huk huk lepas mkn, dorang bawak pusing2. dpt lah aku tgk stadium yg runtuh, pastu UMT dan juga Unisza. bkn sng nk sampai sini kan. hehe kalo ikotkan byk tmpat dorang nk bawak jalan, tapi disebabkan terikat dgn aktiviti yg ditetapkan, takde mase nak jalan. itupun dua malam tu kitorang ponteng tak pegi aktiviti. kekeke

family aku ni ada bela lembu. aku sebenarnye nak tau mcm mane nk menguruskan lembu nie. ada cite-cite nak ternak lembu tau. hehehe tapi bzy dgn aktiviti. nk tlg basuh kandang pown tak dapat. dapat lawat sekejap jer. huhu mak angkat aku ckp, kalo nk puas jalan sane, kena stay plg kurang seminggu. aku mmg berniat nak ke sane lagi. nak pegi pulau-pulau pulak. Insya'Allah kalo panjang umur dan ada bajet. aku mmg suke cuti-cuti Malaysia nie. hehehe ape pown mmg pengalaman yg seronok. :)

mls nk tulis panjang2. nak share gambar sket sket :D


actually ni konvoi fixie, tapi yg naik motor lebih ramai. termasuk lah aku XD

rojak kateh.

air gelas sederhana plus laksa Terengganu.

team KSR.

kandang lembu.

kami bersaudara.

with parents angkat. *bersinar sgt background =.=*

cenderamata dari mak.



No comments: