Wednesday, August 10, 2011

Ramadhan kali ini~

pejam celik pejam celik dahh 10 hari rupanyerr kita umat islam menjalankan ibadah puasa,,dah 1/3 ramadhan berlalu,,agakk2 ada yg meningkat takk? hehehe aku bersyukur sebab diberi kesempatan untuk melalui bulan Ramadhan nie,,apa yg best Ramadhan kali nie?? haaa mestilah sebab dapat menyambutnyerr bersama keluarga dirumahh,,bygkann sejakk zaman skolahh menengah sampailahh masukk universiti tak pernah dapat menyambut sebulan puasa kat rumahh,,paling2 pown smbut awal puasa jerr,,bygkan berape lame??? mane takk seronokk kan,,dukk rumah dapat mkn sedap2,,hahaha

aritu mama masak ayam panggang,,nyummyy!! (bukan didalam gambar)

selain dapat menyambutnyerr di rumah,,aku juga dapat menunaikan solat terawih dgn sng hati,,maklum lah kalo kat universiti dulu sibuk ada assignment lah ini lah, itu lah, sampai kdg2 tak terpergi solat terawih,,Alhamdulillah sampai arini aku belum tinggal lagi solat terawih,,mudah-mudahan dapat berterusan,,yelahh solat terawih kan ada dalam bulan Ramadhan ajerr,,bila lagi kan nk buat,,nk tunggu Ramadhan lain?? kalo dipanjangkan umur,, ;)


haaa bulan pose kali ni, abg ngn adik aku berniaga bazar,,blajar cari duit,,jual air,,huhuhu aritu berkesempatan jugak lah aku menghulur tangan membantu di bazar tu,,tlg abg aku sbb mase tu kwn2 dia ada hal,,xde org nk tlg,,dapat jugak lahh merasa mengikat air n berniaga,,tak pernah buat,,excited,,hahaha tapi sehari jerr,,sbb hari2 lain aku tlg wat air je kat umahh,, ;)

ceduk,,
ikat,,
siap,,yeayy!! berjaya,, ;D

hahaha n semalam, aku dapat kad raya!! tu yg plg suka,,dah lama aku x dpt kad raya,,yelahh sejakk zaman-zaman teknologi makin canggih nie, sume nk wishh guna SMS jerr,,takk seronokk!! aku lagi suka zaman bagi kad raya,,excited tunggu posmen dtg kot2 ada kad raya,,n dulu slalu bersaing ngn adik beradik sape dapat kad raya plg bykk,,best kan,,tapi tu dulu,,skrg nk tunggu kad raya?? takk mintakk takk dapat,,hahaha kan best kalo dapat yg suprrise!!!! hahaha takpelahh x kisahh,,janji ada kad raya kan,, ;D

kad raya!! ada sape2 nk bagi kad raya lagi takk?? haha

chow~

No comments: