Sunday, July 31, 2011

Posmen datang!! yeayy!! \(^^)/

dahh ape ke hal sonokk riang ria sangat bila posmen datang nie kann,,hahaha okehhh begini ceritanya,,akhir-akhir ini,,ehh bukan akhir-akhir nie,,mmg sejakk aku stat cuti aku bykk menghabiskan masa dirumahhh,,al-maklumlahh telahh menrima tugas utk menjadi suri rumahh,,jadi xde kemana-mana lahh,,dukk umahh jer,,so, apa kena mengena dukk umahh dengan posmen lak nie,,hahaha

okehh-okehh,,bila dahh duk umahh aku pown mengisi masa terluang dgn mengonline kan diri,,memandangkan aku nie mmg suka membeli belahh kann,, maka mmg kerap lahh aku wat window shoping di alam maya nie,,yelahh skrg kan ramai yg dah stat meniaga secara on9,,sesuai utk mereka2 yg x sempat nk keluar membli belahh,,hahaha bila ada yg berkenan apa lagi grab lahh kan,,,memandangkan jual beli alam maya nie mmg memelukan perkhidmatan pejabat pos, so ertinya kena lahh tunggu posmen kan,,hahaha excited nkk tunggu brg yg dibeli sampai,,,hehehe sdr tak sdr bykk jugakk lahh aku bershoping on9 nie,,cukup dahh baju raya, takk pyh runsing2 nk pegi kedai,, ;D

sekitar brg2 yg dibeli secara on9.. ;D

huhuhu sebenarnya dalam bykk2 ada satu parcel yg paling aku excited nk tunggu,,nape?? sbb this thing bukan aku beli,,it's come from someone n apa kebendanyerr pown aku takk tau,,so excited lahh nk menunggu apa ke mendanyer tu,,tapi bolehh pulakk posmen ni lambat,,slalu aku dpt brg len cepat jerr,,,haha tapi apapun menda tu dh selamat sampai ke tgn comel aku nie,,nakk tau sape yg kasi?? hahahaha rahsia!! nakk tau apa yg aku dapat??? haaaaaa jeng jeng jeng!!

okehh,,ini adalah parcel nyerr,, ;D

tadaaaaaaaaaaaaa!!!

cumel kann???? suka~ ;O
cumelnyerrr!!!
cumel!!!!!!!!!!!!!!!!
siap ada nama lagi,,hukk3 cumelnyerrrr,,,

cumelnyerrr org yg pakai,, ;D


Thanks to u!! ;)

No comments: