Tuesday, July 5, 2011

Kita rancang, Allah rancang

dah dekat seminggu lebih dahh entry ni tertangguh,,eh? seminggu? dua minggu lahh,,huuuu asalnyerr berkobar-kobar nk tulis entry nie,,tapi apsal ntahh semangat dan mood ditewaskan olehh sifat malass yg gagahh menguasai diri atau mungkin juga kesibukan dengan keje-keje di rumahh yg menghalang niat suci nie,,*sibukk ke?* heee

two weeks ago aku turun semula ke KL, setelah hampir sebulan menghabiskan masa dirumahh,,pasal apa turun KL?? pasal apa lagi?? pasal entry yg aku pernah citerr sebelum nie,,,entry yg ini,,huhuhu disebabkan kesempatan utk ke KL ni bukan dtg slalu kan so, aku plan lah utk have some good time withh person i do miss a lot,,cehhh!! hahaha tapi bese lahh kan manusia kita2 nie hanya blehh plan jerr,,apa yg berlaku tak seperti diharap,,sedih jugakk at firstt tapi then aku realize,,god plan is always the best,, aku dpt merasai pengalaman menarikk dan belajar sesuatu,,huuu apa dia??? continue reading yer,, ;D


hadiah disampaikan oleh presiden ISM,,

withh my brother,,Ehsan bobo

yg tgh tu penerima award jugakk,,from UM


lepas selesai xtviti di atas bergegas pulakk ke Shah Alam,,okehhh ni lahh menda yg aku ckpkan tadi,,pengalaman yg bernilai,,aku berpeluang menghadiri program bual bicara nie,,sgt bestt,,

wardina sebagai moderator,,

barisan panel,,

persembahan nasyid,,(mereka satu keluarga) ;)

Wardina & Catriona

 ;)


apa yg aku pelajari dari program nie??? huhuhu nantilahh kalo aku rajin aku citerr,, ;D

1 comment:

corat coret said...

macam aku kenal je baju tue..hik3