Sunday, June 19, 2011

Oh My God!


tak tahu nak citer cane, pelikk pown ada,  takk caye pown ada,,huhuhu
last monday dapat formal letter dari ISM,,


antara kandungannyerr,,,


O.M.G!! btol ke apa yg tertulis nie,,huhu
macam takk percaya pulakk,,
before ni ada org dari ISM yg call,,
katanyerr pihak universiti yg bagi nama,,
patutlah haritu penyelia akademik, Pn. Che Noni call aku..
pelikk jugakk sbb tanyer rakan-rakan lain sume tak tau,,
hmmm tapi kan,,,apa kena mengena kos aku dengan juruukur nie - -"
aku pengurusan harta tanah kot,,
apa-apa pun terima kasihh lahh pihak universiti (UTMKL) kerana mencalonkan saya,,
terharu~ sob ;')

4 comments:

Unknown said...

oo.ini ke kesah nya nak pi KL??
hihhi
cemana 25 jun nnti? anyway,apa ni cekmah, i never heard about this though :)

hikmah128 said...

huhuhu yup2,,ini lahh kesahnyerrrr,,hahaha
ada apa senanyerr 25 jun tu??
hmm aku pown baru dgrr pasal menda ni,,aku pown xtau,,huu

panda putih said...

hehe.. congrats emma! so proud of u..
i think valuer masuk sekali kot bwk surveyor.. haha.. Sr. kan?

hikmah128 said...

hahaha agaknyerr lah tu kot,, ;)
thanks dell,,unexpected,,rasa x layakk pown ada,,ngahaha