Monday, June 6, 2011

" Wedding "

masa cuti sekolah gini mmg ramai yang menamatkan zaman bujang dengan mendirikan rumahtangga termasuklahh cousin aku,,masa wedding cousin aku ni, aku telah menerima mandat untuk mengiringi beliau,,kira jadi pengapit lahh,,huuuu cousin aku ni sebaya ngn aku tau,,! cepat jodohh beliau,,hehe bila tgk cousin aku kawen terasa excited pulak nk kawen,,hahaha  tapi org kata kan, klo sape2 yg jadi pengapit ni kan maksudnyerr dahh takk lama,,btol kerr?? tapi aku mane ada calon,,tipu2,,hahaha okehlahh takk tau nk ckp apa lagi,,tengok gambar je lahhh sket2,, ;)

ngah tunggu tokk kadi sampai,, ;D
saya dan cik pengantin (nasuha)
setelah sah bergelar suami isteri,, ;)

*majlis akad nikah*

keluarga pengantin lelaki,,
sesi menjamu selera,, ;D
jadi pengapit pown berpeluh-peluhh,,(panas tau!!)

*majlis persandingan*


6 comments:

Unknown said...

ambuiii,berpeluh-peluh macam dia aje yg menikah.wekekeh!
anyway,selmat pengantin baru to your cousinn.
si pengapit bila lagi,jangan lupa jemput guwe..wehehe :D

hikmah128 said...

ngahahaha,,panas tengahari,,tu pasal berpeluh2,,haha ;p
okehhh2 t aku smpaikan ke dia,,aku lama lagi,,ko dulu kot,, ;D

Unknown said...

ahaks.ye je lama lagi,tup tup kad jemputan melayang je pi umah aku dari nurul hikmah..ehee :D
ye la,malaysia kan panas,aku paham jangan risau :)

P/S:buang anda punya word verication kat comment ni boleh? rasa macam annoying pon ada,dah excited nak komen kena isik apa la bagai :P

hikmah128 said...

hahaha,,kalo dahh jodohh xleh nk lawan takdir,,hahahaha
nsb bek ko memahami,, ;p

p/s: hahaha demi ko, skrg jugakk aku buang,, ;D

corat coret said...

thankslah ye..sbb sangggup berpeluh jadi pengapit aku..hik3

hikmah128 said...

hahaha,,sekali sekala,, :D