Saturday, September 3, 2011

sweet 21st

12 OGOS 2011

saye udahh genap 21 tahun,,ngehhh3 cepat btol masa berlalu kan,,dahh 21 tahun dahh aku hidup,,hmmm macam-macam yg dah dilalui,,macam-macam yg dah dirasai,,mudah-mudahan aku boleh jadi semakin matang utk menjalani hidup nie,,dehhh rase macm takknakk membesar lagi jerrr,,makin besar makin byk tggungjwb, mkin byk nk fikir,,huuu kalo lahh blehh stay muda gini jerrr kann,,kalo2,,hahaha

hmmm bezday kali nie?? mcm bese lahh dapat wishhh yg sgt2 bykk,,of course lahh dari FB kan,,sama ada dorang ingat or sbb nmpakk reminder kat home tu,,tapi apa pown thanks all yg sudi wishh for me,,May God bless all of you,,takk celebrate pown sbb bulan pose kan,,sambut dgn berpose je lahh as usual,, ;)

my wishh on that day?? aku harap aku dapat menjadi manusia yg berguna dan bermanfaat untuk org lain,,kalo dipanjangkan umur,, ;)

actually entry ni dah tertunda dari 12 0gos aritu, harini dah 3 septemberr,,arini jugakk aku akan mendaftar sebagai student baru diperingkat ijazah,, mudah-mudahan boleh menten kecemerlangan di peringkat diploma, degree lagi susah kot,,huuu n semalam aku baru jer menerima hadiah hari lahir dari org jauhh,,huhuhu thanks to u!! kamu jer yg bagi saya hadiahh,,hehehe

orange!!

mickeyy!! muahh3

okehhlahhh,,nakk pergi mendaftar nie..huhuhu ;)

No comments: