Friday, June 11, 2010

USR @ MELAKA

dh hmpir 4 hari progrm usr@melaka fasa 1 berakhir,,baru arini aku berkerajinan nk berkongsi apa yg aku lalui disana,,huhuhu

( 28 mei - 30 mei )
aku blikk ksj awal 27 aribulan aku dah balikk,,saje jer sbb aku nk gi tgkk youth festival yg berlgsung kat pwtc,,tpi xpasal secara tibe2 trpakse terlibat secara lgsung,,huhuhu UTM ade bukak booth so kami2 yg trpilih ( emma, aimi, cika, pika, dayu, nina, awie, nami, palee, ujang, azim, iman, raja, syed, mizi ) kne jadi promoter tarikk org utk dtg booth kitorang n join UTM member,,olehh kerana aku ni mmpunyai kemahiran komunikasi yg rendah so aku just jage game je larr,,,jage game pown penat gak woo,,kne explain psl game tpi better lar dari tarikk2 org,,aku ni bkn pndai pngaruh org pown,,huhu tpi last2 merasa lar jugakk jadi promoter,,2 org jer yg mmpu,,huhuhu nway prgram youth10 tu meriah lar gak,,hmm ramai belia2 yg dtg,,brg free pown bykk,,artis pown ramai,,tpi nk jln2 sgt pown xleh sbb kne jage booth,,smpat lar curi tulang sekejap2,,hehehe dsbbkan kne jage booth aku xdpt lar nk join dak2 usr gi wat lwtan pertama,,tpi xpe lar,,jage booth pown best,,dpt upah,,$$ :D tutup cite pasal youth 10',,,


( 31 mei - 1 jun )
pas abes youth 10' ade 2 ari agi b4 program usr berjalan,,ari first xde watpe duduk jer kat bilik,,tpi ptg tuhh kuar gi repair kamera kat TS,,jalan kejap larr,,huhuhu ari second aku hangout ngn big brother aku,,mls nk pegi jauh2,,so kitorang pown pegi WWM jer,,nk dijadikan citer aku terserempak ngn mmber aku deqna,,xpenah trsrmpak die dating,,first time,,tpi yg plg klakar kitorang senanyerr tgkk satu muvie yg same iaitu Shrek n lagi best kitorang leh duk satu line..hahaha kebetulan2,,abes tgk muvie pusing2 cari kasut,,nk pegi usr xde kasut spare nk bwk,,pusing-pusing xjumpe yg brknan sume taraf2 converse,,mahal2..xkn nk beli kasut mahal2 semata2 nk msukk lumpur,,sayang tuhh,,last2 kuar pegi care4,,mmg nasib aku bertuah sbb bata ade wat lelongan kasut,,dgn sng ati aku beli,,rm5 jerr dpt kasut jenama "BUBBLE GUMMERS",,,hehehe
selesai,,,

( 2 jun - 7 jun )
usr @ Melaka pown bermula,,mals nk cite pnjg2,,korang tgk larr gmbar2 spnjang aktiviti eahh,,huhuhu

2 jun - ketibaan di kmpung, perasmian, pnyerahan ank agkat, balik umah family agkat, lwtan ke kndg rusa n tmn herba, mlm majlis suai knal,,

after pmbahagian ank agkat,,kne baris ikut nombor,,saye nmbor 14,, :)
di kndang rusa,,,huu
kami 3 beradik,,family no. 14

3 jun - gi SMTMT,,mlm bace yassin,,

jadi photographer kat skolah,,nkal bdk2 skolah nie,,nsb bek aku x jadi fasi,,huuu
pas solat jemaah n bace yassin dpt nasi lemak free,,mkn ramai2 dpn surau,, :D

4 jun - tgk dak2 wat simenfero, wakaf ngn lman web, mlm gi river cruise ngn menara tamingsari,jalan kat uptown,,
aku pown cbuk nk menyimen tugu,,huu
sebelum nek bot, :)
semasa nek bot,,
sebelum nek menara,,
semasa nek menara,,
sebelum pulang,,

5 jun - joging bersama Dato' Ali Rustam, kembara desa, malam sukan ( aku men dart ),,

semasa berjoging,,huuu
sesudah berjoging,,
semasa senam aerobik,, :)
sebelum pulang,,
singgah makan,, :)

6 jun - gotong-royong, pegi penutup karnival udara, mlm mjlis penutup usr @ melaka

sapu dan mop,,,
jmput masukk,, :)
dengan maskot sukma,,sang kancil,,
ngan peserta raja lawak,, :)
ngn MPP skudai,, :D
mlm penutup,,
ini mak kami,, :D
sebelum sesi bertoching-tochingan,, huuu

7 jun - slmat tggl family agkat,,jalan2 melaka,, :))

mak kami n makcikk kami,, 
pakcikk kami,,ketua belia,, :D

kemudian jalan2 sblum pulang ke kuala lumpur,,,,,

TAMAT

2 comments:

panda putih said...

xde gamba sy..hurm

hikmah128 said...

eahh? ade larr,,kamu jer xpasan,,huuu