Monday, June 21, 2010

cuti-cuti Malaysia

cuti skolahh dhh pown tamatt smlm,,xbestnyerr,,umahh kmbali sunyi dan sepi,,uhukk2,,huhuhu newayy sbnarnyerr aku nkk brkongsi kisahh percutian aku ngn family aku,,sonokk2 tpi krg sonokk sbb x sume ahli ade,,mklum larr abg aku ngn adikk aku sdg belajarr dn x dpt bercuti,,,huu kasihann,,destinasi  percutian kali nie dekat jerr x jauhh pown,,iaitu kat lotus desaru beachh resorttt,,aku x reti nk citerr pnjang2 so let's checkk up the picture k,, :D

✮  mule2 kite knali kwsan dulu k,, 

okehh tu die name yg trpmpang indahh,,sume leh bace kann??

bilikk yg selesa,,actually nie bilikk utkk psgn yg baru berkahwin,,lmpu2 utk suasana romantik,,,
sape2 yg nk honeymoon lehh plihh bilikk nie,,RM188 utkk satu mlm (utkk hari bekerja)

pemandangan sekeliling yg menarikk,,i wishhh i have DSLR camera sebijikk,,ngeheee :D

✮  next,,,acara keluarga en.Hamidon n pn.Norliza,,,

baru tiba,,brgmbar dulu b4 pegi bersuka ria,, :)

sonokk btol men glongsor,,,


beware of coconut fall,,!!! 1,2 ceburrrr :D

bermainn di taman permainan,, :D

tembakk!! bang!!

haziq ngh tunjukk skil berenang,,,x bergerakk pown,, :D

puas bermainn di waterparkkk n swimming pool (haziq n ayahh jer dpt mandi sbb kne pkai swimming suit) ,,kite pergi mandi pantaii pulakkkk,,,jommm!!
masyukkk gilerrr mandi pntai,,bestt2!!! nk mandi lagi!!!! :D

menikmati nasi goreng desaru,,mahal tuhh sepinggan rm17,,,share2 jerr,,

konon2 nk mancing,,tpi x smpai sejam dah naikk,,xde ikan,,mandi agi best,, :D

dhhh puas berseronokk tiba mase utkk pulang,,,huuuu

percutian 2 hari yg menyeronokkann,,slmat tinggal desaru,,lenn cuti kami dtg lagi~ ;))

No comments: