Tuesday, May 25, 2010

mama tanyer,,,

mama : kamu dh ade pakwe??

anak : xde,,msihh single n available,,hahaha nape??

mama : jgn lmbat-lmbat sgt,,cari cepat2,,,

anak : larr,,rilekss larr,,mude lagi,,hehehe

mama : risau,,

anak : risau kenape??

mama : takut kang jadi mcm kwn2 mama,,,

anak : owhhh,,paham2 ( sengih )

hahaha,,asal balikk jerr musti mama aku tanyerr dah ade pakwe ke blom,,smpai kdg2 aku bosan nk jwb,,huuu
aku muda lagi lar,,bykk agi masa nk cari,,heee
mak aku risau sgt klo xde org nk kat aku nie,,rilekks yerr mommy,,jodohh ditangan tuhan,, *wink*




6 comments:

Khairiah Nazirah said...

Cool nye mak Hikmah. uhu. I like~. Uhu.

hikmah128 said...

hahaha,,makk saye mmg cool.. :D

panda putih said...

ckp kat mak..
mak jgn risau..
emma xde lagi..
tp adeq dah ade..
kwn emma lagi.. hahahaha

hikmah128 said...

adeq?? saye x ngerti lar dell,,huuu

Nazrul Montolivo said...

ciri2 mak mertua saya cari xD

hikmah128 said...

hahaha,,, :D