Friday, December 24, 2010

sweet,,honest!

masa dukk sibuk2 mengemas bilikk,,aku terpandang sasuatu yg menarikk perhatiann aku,,jeng jeng jeng apa dia erkk??
hahaha actually aku ternampakk botol perfume aku yg tersusun rapi di satu sudut almari,,so tiba-tiba rasa nak citerr tntang mereka2,,hahaha
aku sebenarnyerr dulu xpernah stick ngn mane-mane perfume,,
aku belasahh jerr,,mane aku suka aku amekk,,
so mcm2 perfume lah aku pernah try,,tpi mostly yg slalu kuar kan iklan tv
(kes terpengaruh lah nie)
aku kenal perfume yg aku guna skang nie pown secara tak sengaja,,time tuh aku form 4 kot,,mase tuhh mama yg pakai,,beli sbb ada offer,,mintak calit sket terus jatuh suka,,
so sejakk tuhh aku stick jer dgn perfume tuh,,kira mmg dah xpandang yg lain lahh,,
so pasnie klo ada sape2 rase nak bagi hadiah perfume dah tau lahh yg mane my feverett kann?? (ceh macam ada yang nak bagi jer,, ;p)

botol-botol perfume yg menggamit memori,,hahaha yg kaler purple tu aku try test jerr,,tpi rasanyerr yg pink ttp dihati,,dahh masuk 5 botol,,setahun satu,, :D

luv both!

* post tertangguh selama 3 hari,, ;D

No comments: