Friday, December 24, 2010

ari-ari terakhir cuti

3 hari tanpa internet xde lah bosan sgt sbb dipenuhi dengan pelbagai aktiviti. maklum lah family pakcik aku dtg dari jauh,, first time dorang berkunjung ke rumah kami nie,,bkn sng mereka nk dtg,,so demi meraikan kdtgn mereka, bwak lah dorang jalan-jalan ke tempat-tempat yg sgt menarikk kat johor nie,,(ada ke??)

first day (isnin) dorang dtg, sibuk sbb kena masak,,menu hari tuhh ayam masak lemak cili api,,hancur ayam aku sbb rebus lama sangat,,tapi rasa x mengecewakan kira okeh lah tuhh,,huhuhu

second day (selasa) pergi bermandi-manda di air terjun kota Tinggi,,aku pown x ingat bila kali terakhir aku pergi kat ctu,,dahh berzaman aku xpergi,,tempat tuh pown dah di ambil alih oleh Wetworld,,so bayaran masuk mahal sket lahh,,tapi bleh lah tempatnyerr,,best! ada gelungsur lagi,,


pas abes bermandi-manda singgah pulak kat bukit layang-layang,,konon2 nak melawat muzium layang-layang,,skali dah tutup dah,,huhuhu amek gambar jerr,,


third day (rabu) bawak family pakngah pergi jalan-jalan ke danga bay,,niat di hati nak men game yg ada,,skali sume pown xbukak lagi,,maklum lah dtg dipagi hari,,so, jalan-jalan amek angin je lah jawabnyerr,,huhuhu


pas penat berjalan di Danga Bay pak ngah aku nk pergi tgk pandai Lido pulakk,,tapi rupa-rupanyerr sdg ditambak jadi xleh nk singgah pown,,last-last pergi berjalan di zoo sahaja,,


pas abes berjalan di zoo,,singgah main boling pulak kat kompleks Pusat Bandar,,xsempat nk amek gambar sbb syok bermain,,malam pulak wat bbq,,seronok mkn ramai-ramai,,meriahh!

fourth day (khamis) pakcik aku nak balikk dahh,,kejap jer rasa bersama-sama mereka,,bukan slalu dpt jumpe,,dua tahun skali,,tu pown time raya,,huhuhu pas mereka semua dah balikk, mmber aku ajak tgk muvie,,tgk citer tron Legacy,,xbest r,,nasib bekk mmber aku yg blnjerr,,x rasa rugi,,hahaha nsib bek lah busy,,xdelah terasa bosan sbb x dapat on9,,huhuhu ;) apa pown cuti yg seronokk,,nak abes cuti dahh,,hmmmm~

No comments: