Sunday, November 21, 2010

family day ( sure mesra!! )

dikala rakan2 seperjuangan berpusu-pusu pulang ke ksj utk persiapan final aku masihh lagi bercuti dirumahhh,,siap pergi family day lagi bersuka ria,,hahaha terukkk,,dahh lahh dukk umahh seminggu x bukakk buku,,cam dahh pandaii jerr!! dushhh3 ( bgi keinsapan sket ) paper ada agi 4 lakk tuhhh,,wowwww sket nyerrrr,,huhuhu xpe2 lupe kejap pasal examm,,

family day nie ditaja ehh bkn ditaja, dianjurkann olehhh rakan2 setmpat keje makk aku,,utkk pertama kalinyerrrr dibuatt tau,,nie pown bkn company yg anjurkann,cuma sesama rakann sekerja mmndangkann companyy mmg xde ura-ura pown nk mngnjurkan acara sedemikian,,shhhhh

walaubagaimanapun xramai yg menyertai nya,,,klo tak silap ada sembilan (9) buahh kereta jerrr,,tpi meriahh jugakk sbb yg dtg sume jenis yg meriahhh2,,oleh sbb aku sibukk mandi manda, makan ngn men mesejj kann,,xbykk lahh gambarr yg aku dpt amekk,,tgk je lahh ape yg ada,,huuuu


sebelom jalan!
dah sampai Punggai Bayu Beachh Resort
Tempat mandi - manda
kolam yg kecil : aku tunggu org pegi pantai dulu baru mandi,,klo takk sempit!
laut yg terbentang luass,,puas mndi!

tengokk haziq!!
haziq mengespresikan perasaan pada lautt,,hahaha ( die plg suka wat aksi nie) !!

xtau nk watpe,,xde geng
layan buaian pown besttt,,angin kat tepi lautt,,masyukkk

aktiviti sukaneka ibu bapa
boling padang guna buahh kelapa:  lihat gaya ayahku!!
skett jerr yg jatuhhh,,huuuu
tarikk taliii!
team pemenangg,,cuba lihat penarikk2 tali,,no wonder,,,lalala~ ;D
selesai
sebelum berpisahhh

No comments: