Thursday, November 18, 2010

Aidiladha

semalam adalah hari raya Aidiladha kali ke 20 yg aku sambut,,mcm bese lahh klo time nie musti ada korban-korban lembu kan,,so utk tahunn nie parents aku wat korban atas nama abg aku,,aku punye taun depan,,ikut turnn,,huhuhu semalam kami bersama jiran-jiran tetangga bergotong-royong dari stat awal sembelih lembu smpai lahh daging-daging siap diagihkan,,heeee aku bertugas menimbang daging lembu utkk dibahagi-bahagikann,,dah mcm boleh bekerja di pasarr,,bakk kate jiran aku,,klo aku berniaga daging bolehh untung,,hahaha ape pown sgt sonokk sbb first time aku melibatkan diri dgn daging-daging niee,,slalu tgkk dari jauhh jerrr,,huuu

salahh sekor lembu yg berjaya ditumbangkan,,,
nie lembu bahagian Along,,
ikat kuat skett!
pegang kaki dia!



bersedia utk disembelihh,,(lembu wat muka pasrah)

* xsempat nk amekk gambarr time sibukk timbang-timbang daging,,adikk aku dah lari bawakk henpon aku,,cihh!

No comments: