Saturday, November 10, 2012

Shark Alarm open.

hai dear bloggistt, lama sudah tak bersua kan. well tak sempat nk menulis. or dlm erti kata lain, tak tau nk menulis apa. hihihi recently, eh recently ke? hmm beberapa minggu yg lepas lah, almost 3 weeks ago aku join tourney frisbee. err frisbee lagi kan? haha well aku suka citer pasal frisbeee. sukati lah kan. hehe

tourney kali ni kat Shah Alam. this is first open tourney yg aku seriusssss sgt nak main. acually i really really want to play well and win. semangat lah kononnya kan. huhu tapi mungkin nasib tak menyebelahi. dgn tak cukop preparation dan pelbagai dugaan yg menimpa sebelum pergi kan. tapi apa pown seronokk sbb aku dah all out. mungkin lepas ni kena kerja keras sket utk improved bahagian bahagian yg kurang. tapi tak sure lah lepas nie dorang nk hantar team lagi ke takk. since everybody pown dah tak semangat jer. tinggal aku sorang jer yg asikk nak main. so sad :( kalo dorang sume dah taknak main, mungkin aku bawa diri masuk team lain maybe? hihihi tak kisah lah mcm mane. apa pownn i Love to play frisbeeee ever >.<

this is the team #Predator #loveever

No comments: