Thursday, February 16, 2012

cuti sem #2 wildcats open 2012

halu,halu sumenyerr, lame rase aku tak update blog nie,,maklumlah cuti sem yg bzy,,setiap minggu ada jer perkara yg perlu dibuat. okeh tajuk kali ni ialah berkenaan dgn wildcats open 2012. menatang apakah itu?? huhuhu actually itu adalah merupakan tournament utk frisbee. aku kan peminat frisbee yg tegar skrg nie. dahh ada disc sendiri tau! hehe ni pown merupakan tourney first yg aku kena main. kena paksa main okehh!! niat dihati nk jadi ketua sorak jer. tapi takpelah dapat jugak pengalaman dan yg penting? enjoy!. jom lihat sekitar acara.

aku punye disc! oren gitu. :D

panaskan badan dulu.

seven in the line. awat aku duk jauh sgt. =.=

baling jauh-jauh!!

our captain.

kejar jangan tak kejar.

bermaaf-maafan.errrr.

we love frisbee.

going home.

hari yg menggembirakan. bukan sbb frisbee jer tpi sbb aku turut menerima kejutan. series terpanjat gegirl!! huhuhu