Monday, October 24, 2011

saya dah ada diploma!! (^ __ ^)V

mungkin patutnya topik ni dah basi sbb dah berlalu hampir tiga minggu kot,,hehe tapi nak wat cane, baru sekarang rasa nak menulis,,hehehe anyway aku dah selesai menjalani sesi konvokesyen pada 26 september yg lepas, gembira, terharu, nervous dan macam-macam lagi perasaan yg tak dapat digambarkan,,tapi sedih juga sebab kalo boleh mahu semua ada disisi pada saat2 indah ni,,tapi takpe lah,,ada ayah dan ibu tercinta pown sudah memadai,, ;)

Alhamdulillah, aku selesai menamatkan diploma dgn flying colour,,cehh! not really flying colour kot, tapi sebab dapat first class rasa sangat gembira, macam mimpi, tapi aku bersyukur sbb diberi peluang merasai kejayaan begitu,,huhuhu jadi, aku nak share lah perjalanan detik2 gembira nie,,bukan utk org lain, utk aku jugak, mudah-mudahan ia akan terus mmemberi aku semangat untuk mengecap kejayaan dan meneruskannya diperingkat ijazah skrg,, ^^











semoga berkekalan! ^^

No comments: