Saturday, January 1, 2011

tata 2010, welcome 2011

tahun berganti tahun, bila 2010 berlalu, 2011 pulakk menjelma,,hope tahun2 yg akan dtg menjadikan aku lebih matang dan bijak dalam mengharungi hidup yg penuh pancaroba nie,,huuu sambutan tahun baru?? owhh tiada apa2 sambutan pown,,begitu juga lahh,,hanya memandang bunga api yg mencecah langit dari tebing jalan raya dalam ksj,,perkara biasa mungkin,,bosan xde rasa menarikk pown,,huuu yaa! seblom detik 12 mlm tu pergi berjamming dulu bersama ahli-ahli EMMA band,,lol yelah hampir setahun tiada berjamming sbb masing2 sudah jauhh,,mau bertemu pula tiada masa yg mengizinkan,,so peluang bertemu ni digunakan sebaiknya utk menghilangkan kerinduan pada jig studio itu,,meskipown hasilnya menghampakan,,hahaha maklum lahh berkurun x jamming sume pown dah lupa lagu2 best yg pernah dimainkan dulu,,meskipown tidak semua ahli ada, pertemuan itu ttp menyeronokkan,, ;))

2010?? just nice,,bese lah ada mende yg menyeronokkan, ada mende yg menyakitkan,,perkara yg sentiasa berputar dan tidak dapat lari dari roda kehidupan,,belajar dari kesilapan lalu untuk berdepan dengan hari mendatang,,result rasmi sem 5 dah kuarr,,owhh tidak lah menghampakan,,hanya 3.69 ajerr,,meskipun tertinggal jauh dari rakan-rakan yg menjadi saingan,,sudah melepasi target pown kira syukur alhamdulillah,,saya akan beat kamu pada masa akan dtg yer kawan2,,tewas itu biasa,,saya takkan mengalahh!! cehh,,huuu

2011?? tahun baru,,semestinya dgn azam baru kahh?? hahaha ntahh lahhh,,semoga hari-hari mendatang dilalui dgn menjadi semakin baikk,,mahu menghabiskan latihan industri dengan sebaiknya,,mau melupakan perkara-perkara yg sepatutnya tidak perlu difikir lagi,,mau memadamkan rasa benci pada org yg pernah menyakiti,,mau jadi semakin baik lahh pokoknya,,huuu yg lain?? biarlah hanya hati yg tau apa yg diingini,,tihh2 kita pown tak tahu apa yg bakal kita tempuhi kan,,mcm lirik lagu yg aku lupa tajuknyerr " its never the same tomorrow, and tomorrow never clear " so, wanna appreciate what i already have,,wanna enjoy every moment wheither its fun or hurt,,ok kahh??

huuu,,tidak tahulahh mau menulis apa lagi,,sedikit tiada mood,,harap2 cepat sejukk lahh,,

1 comment:

. said...

huu,congrats untuk sem 5 :)