Thursday, July 29, 2010

si gemokk bucukk!

satu ari semasa sedang  berjalan2,,
aku telah terjumpa sekor makhlukk yg sangat comel,,
sungguh aku telah tertambt dgn kecomelan beliau,,
aku jadi xsmpai ati utk meninggalkan beliau bersendirian,,
so aku pown membawa beliau pulang dgn mnyumbatnyer dlm beg 
aku menymbunyikan beliau agar tidak dilihat olehh orang2,,
kerana aku bmbang mereka akn trut jatuh cinta dgn kecomelan beliau,,(hahaha)
aku bercadang utk menjadikan beliau teman sepermainan buat STUART yg berada di rumah,,
tpi mlgnyerr STUART tdk dpt meneima hakikat ada makhluk comel lain dlm hidupku,,
lantas ia merajukk seharian xmo berckap dgnku,,
jadi aku telah mmbuat keputusan utk mngirimkan makhluk yg comel itu kpada seseorang,,
yg ku kira bolehh memberi sepenuh perhatian kpda beliau,,
semoga beliau dijaga dgn baikk,,

kepada Tommy,,jika tuanmu menyakitimu,,
sila pulang ke pangkuanku k,, ;)



Tommy bucukkk!!


* best takk citer Tommy,,hahahaha

3 comments:

RDC said...

Hahahahaaaahahahahaaaaa... comel la cite ni... i like...!!!!!

hikmah128 said...

hehehehe,, ;D

panda putih said...

haha...