Monday, April 26, 2010

a week after final exam,,,


habes exam adlhh sesuatu perkara yg sgt mggmbirakann bagi student2,,tipu larr klo ade yg ckp suke ngn exam,,huhuhu bese larr bile dh abes exam,,ape yg ade dlm kepala musti rase nk berseronokk2,,konon2 nk hlgkan stress mse exam,,hahaha dh bese dh mende2 camtu,,huuu~  seperti biase klo abes final xde tggu lame musti terus balikk umahh,,yelahh susahh nk dpt balikk umahh slalu,,tpi mmndangkann aku ade exam MUET dlm tmpohh seminggu trpkse larr aku men'stay'kan diri,,huhuhu antara aktiviti mengisi mase lapang,,

right after abes last paper ari ahad,,,
pegi WWM,,mule2 skali mkn,,then gi men boling,,lame jugakk nk kne tggu sbb ade org wat tournament,,jadi kne tggu turn,,tpi last2 dpt gakk men,,siap bli stokin sbb xnk bli stokin yg die provide,,xlawa,,huuu



ucop ranking first,,no wonder larrr,,org hbat,,tpi xsangke aku ranking second,,ngeheee,,mklum larr mule2 aku jauhh ktggalann,,mgkin rezeki aku 3 kali strike,,hehehe pape pown bestt larr,,,

ari selase,,,
aktiviti bermandi manda di sg.sendat bersama dak2 DDf,,kmbali ke tmpat lame,,huhuhu tpi dpt mandi kejap jerr pown,,sbb tnpe disangke2 ujan trun dgn begitu lbat sekali,,cehh,,baru nk mandi dgn gembira,,,kasihan pda Izzul, Ajim, Dan, Azroy dan Ayam krn kelewatan,,xdpt nk bermandi manda sbb ujan,,tpi dorang pegi jugakk ujan2,,merasa,,huuu~ sbb x puas mandi2,,next station pegi kolam air panas hulu tamu,,xbestt,,tmpt kecikk jerr,,tpi ok larr,,merasa mandi air panas,,xtahann woo,,api neraka panas agi,, huu~







ari rabu,,
kuarr jalan2 bersama my big bro,,huhuhu mlm tuhh die dh nak balikk umahh,,sblum cuti bermula kami pon jalann2,,mcm bese sblum balikk cuti,,ngeh3,,gi tgkk muvie,,dhh smpai pavillion xtau nk tgkk cite ape,,aku nk tgkk cite antu "behind the door",,die nk tgkk love story "ice kacang puppet love",,tolakk2,,last2 x tgkk pown dua2 cite tuhh,,tgkk cite "shutter island",,mnyesal tgkk sbb xbest,,xpham,,dan sgt lame,,huuuhuhu

ari sabtu,,
bersedia utk menghdapi MUET,,haaaa,,,redahhhh jerrr,,agakk susahh larrr,,,yg plg xblehh blahh time jawab listening,,xtauu larr btol ke takk jwpann2 tuhh,,ayatt yg pling ingat,, " The police suggest the victim not to shout thief!, thief! but shout Fire! , Fire! to get attention " tu jerr yg plg jelass dan diingati,,sume pown same,,hahaha hrp2 lehh larrr dapt plg2 band 3,,xmo repeatt dehh,,next speaking 10 hb mei lakk,,doakan saye k,,


ari ahad,,,
hari2 yg dtggu2 utk plg kerumahh,,huhuhu janji bersama adikk aku utkk balikk same2,,die ade matchh rugby,,so aku kne larr dtg ke tmpat abg aku shah alam,,mcm2 hal,,lehh lakk adikk aku sst mase nk amek aku kat batu tiga,,dah larr nek moto dgn beg yg bykk,,klakarr sgguh,,nsb bekk sumenyerr slmat,,then lepakk umahh sewa abg aku japp smntara tggu adikk aku siap2 mmbersihkn diri,,hmm mmg rumahh bujang,,tunggang langgang,,hahaha xlehh berpk aku dukk kat ctu,,then,,pas siap2 gerakk gi bli tikett,,tikett kul 11 ade gap sejam xtau gi mane,,last2 gi I-city,,bndar lmpu2 tuhh,,abg aku mcm tau2 jerr aku tringin nk gi ctu,,yelahh asik tgkk gmbar org jer,,nsb dpat gakk merasa,,hahaha lawa gakk larr tmpt tuhh klo nk bergmbarr,,lagi2 aku yg gile gmbarr nie,,  syokk2 brgmbarr kuar dari ctu lmbatt kann,,nsb bekk x kne tggl bass,,smpai2 bustop terus nekk bas,,last2 smpai gakk umahh dgn slmatt kul 5 pagi,,huuu~






p/s: untukk ari2 yg x tertulis tuhh,,aku hnye mnghabiskan mase di ksj,,mengemas dan menonton muvie di    laptop,,huuu~

No comments: